fbpx

Toyota Prius

Date tehnice

Producător: Toyota

Tip: Prius

Model: II

An de fabricație: 2009

Capacitate cilindrică: 1497 cmc

Putere: 187 CP

Cutie de vitezei Automata CVT

Caroserie: Berlina

Culoare: Gri

Număr de locuri: 5

Număr de uși: 4/5

Normă de poluare: Euro 4

Kilometri: 297.000 Km

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

Preț final cu TVA: 6.000 EURO

Dotări/opționale

Consum

Consumul de combustibil – urban 4.2 l./100 km.
Consumul de combustibil – extra-urban 3.5 l./100 km
Consumul de combustibil – mixt 3.6 l./100 km

Galerie de fotografii

Informații despre model

Toyota Prius este o masina compacta electrica de serie, , dezvoltata si fabricata de Toyota Motor Corporation. Prius a doua generație a fost complet reproiectată ca o masina rapidă compactă. Seria XW20 a reprezentat a doua generație a modelului Toyota Prius, înlocuind predecesorul său XW10. Agenția americană pentru Protecția Mediului (EPA) și California Air Resources Board (CARB) evaluează, de asemenea, Prius ca printre cele mai curate vehicule vândute în Statele Unite pe baza emisiilor de smog și a emisiilor toxice în 2008. Toyota a vândut aproximativ 1.192.000 de Prius la nivel Mondial.

A doua generație Toyota Prius utilizează o baterie NiMH de 20,6,6 volți compusă din 28 de module, fiecare dintre ele fiind realizată din șase celule NiMH prismatice de 1,2 volți, de 6,5 Ah. Modulele de 7.2 volți conțin fiecare un controler de încărcare și un releu. Cele 28 de module sunt conectate în serie pentru a produce o capacitate totală de stocare a energiei de 1.310 kWh . Computerele de control al acumulatorului mențin starea de încărcare (SOC) între aproximativ 40 și 80% (current de joasa tensiune),, permițând aproximativ 400 Wh de stocare utilă de energie prin captarea energiei de la frânarea regenerativă și eliberarea înapoi în Generatorul de Motor 1 și Generatorul Motor 2 . Curentul de joasa tensiune permite bateriei hibride să lucreze zeci de mii de cicluri, ceea ce se traduce în decenii de utilizare și, în multe cazuri, mai mult de 320.000 de kilometri de funcționare. Încărcarea și descărcarea bateriei, controlată de calculator, sporește durata de viață a ciclului, și performanța controlului termic. Incălzirea bateriilor pasive se realizează prin carcasa metalică a ansamblului de baterii, în timp ce un sistem de răcire cu aer forțat, cu un motor de suflare și un sistem de conducte, permite răcirea activă a bateriei HV.

Te interesează autoturismul? Vrei să-l conduci? Scrie-ne sau contactează-ne telefonic!

+40 770 743 315

Sună-ne de luni până vineri între 8:30 și 16:30 și sâmbătă, între 9:00 și 14:00 pentru a afla detalii suplimentare.

Scroll to Top